La revolució ecosocial global

Publicado: 24 abril, 2011 en Uncategorized
DIJOUS 21 D’ABRIL DE 2011

La revolució ecosocial global

La revolució ecosocial global, la utopia d’ahir, realitat d’avui, ja està en marxa, ja és aquí. Vas a ser un dels que es van aperdre el tren d’aquest canvi? Vas a ser un dels que es quedia la gola pudenta del liberal-capitalisme insaciable, podrit?Espero i desitjo que no. Que tu i tots els teus (familiars iamics. Tots són “els meus”, excepte aquells que, lliure ivoluntàriament, fan acte d’afirmació categòrica: “Jo no sócdels teus, jo no sóc humanista, jo prefereixo la riquesamaterial per a nosaltres abans que el benestar social general,jo seguiré optant pels que roben al poble per repartir el robata la seva pròpia secta, que és la meva, i als seus integrantsque sóc jo i els meus amics, jo seguiré optant per aquells quefan les coses ¡amb dos collons! “) arribeu a temps i agafeu eltren del canvi social, a l’estil de la psicologia humanista isocial: “Jo vull que tu i vosaltres, que tots, estigueu bé per,així, que jo i nosaltres, tots, puguem estar bé “(portem a laguillotina francesa les actituds, no a les persones, no, quesom pacifistes i estam en contra de totes les agressions iviolències, portem a la guillotina les actituds autàrquiquesdels mercats, dels capitals i de les polítiquesliberal-capitalistes, siguin qui siguin qui les desenvolupen).
La denuncia silenciosa:
Psicologia Positiva:
Eines ecològiques:
Text íntegre de ¡Indignaos! de Hessel
por Patronio @ 2011-02-16 – 20:18:23
jesusmarana Jesús Maraña
El “Indignaos” de los jóvenes ya está en marcha en Madrid. Pancartas reflejan hartazgo e impotencia. #sinfuturo
.
Agafa el tren i avisa als teus amics per a que no es quedin a terra: Envia-lis aquest missatge
.
Humanistas / Humanistes

.

Responder

